Feed a Horse Ride a Cowboy

Save A Horse Ride A Cowboy Lyrics

Save A Horse Ride A Cowboy Lyrics

[Intro]

DUM-DE-DE-DUM, DE-DE-DUM-DE-DE-DUM, DE-DAA-DAAAAA

DUM-DE-DE-DUM, DE-DE-DUM-DE-DE-DUM, DE-DAA-DAA-DAA-DAA-DAAAA!

[Verse 1]

Well, I walk into the room

Passing out hundred dollar bills

And it kills and it thrills like the horns on my Silverado grill

And I buy the bar a double round of Crown

And everybody's getting down

An' this town ain't never gonna be the same

[Chorus:]

Cause I saddle up my horse

And I ride into the city

I make a lot of noise

Cause the girls

They are so pretty

Riding up and down Broadway

On my old stud Leroy

And the girls say

Save a horse, ride a cowboy

Everybody says

Save a horse, Ride a cowboy

Well I don't give a dang about nothing

I'm singing and Bling-Blinging

While the girls are drinking

Long necks down!

And I wouldn't trade ol' Leroy

Or my Chevrolet for your Escalade

Or your freak parade

I'm the only John Wayne left in this town

And I saddle up my horse

And I ride into the city

I make a lot of noise

Cause the girls

They are so pretty

Riding up and down Broadway

On my old stud Leroy

And the girls say

[Save a horse, ride a cowboy

Everybody says

Save a horse, Ride a cowboy] (7659194)

[Spoken:]

I'm a thourough-bred

That's what she said

In the back of my truck bed

As I was gettin' buzzed on suds

Out on some back country road

We where flying high

Fine as wine, having ourselves a big and rich time

And I was going, just about as far as she'd let me go

But her evaluation

Of my cowboy reputation

Had me begging for salvation

All night long

So I took her out giggin frogs

Introduced her to my old bird dog

And sang her every Wilie Nelson song I could think of

And we made love

And I saddled up my horse

And I ride into the city

I make a lot of noise

Cause the girls

They are so pretty

Riding up and down Broadway

On my old stud Leroy

And the girls say

Save a horse, ride a cowboy

Everybody says

Save a horse, Ride a cowboy

What? What?

Save A Horse Ride A Cowboy

Everybody says

Save a Horse Ride a cowboy

YouTube Video Embeded Below

[Spanish Version]

[Intro]

DUM-DE-DE-DUM, DE-DE-DUM-DE-DE-DUM, DE-DAA-DAAAAA

¡DUM-DE-DE-DUM, DE-DE-DUM-DE-DE-DUM, DE-DAA-DAA-DAA-DAA-DAAAA!

[Verso 1]

Bueno, entro a la habitación

Repartiendo billetes de cien dólares

Y mata y emociona como los cuernos en mi parrilla Silverado

Y le compro a la barra una doble ronda de Crown

Y todo el mundo está deprimido

Y esta ciudad nunca será la misma

[Coro:]

Porque ensillado mi caballo

Y cabalgo hacia la ciudad

Hago mucho ruido

Porque las chicas

Son tan bonitos

Cabalgando arriba y abajo de Broadway

En mi viejo semental Leroy

Y las chicas dicen

Salva un caballo, monta un vaquero

Todos dicen

Salva un caballo, monta un vaquero

Bueno, no me importa un comino nada

Estoy cantando y bling-blinging

Mientras las chicas beben

¡Cuellos largos hacia abajo!

Y no cambiaría al viejo Leroy

O mi Chevrolet para tu Escalade

O tu desfile de fenómenos

Soy el único John Wayne que queda en esta ciudad

Y ensillado mi caballo

Y cabalgo hacia la ciudad

Hago mucho ruido

Porque las chicas

Son tan bonitos

Cabalgando arriba y abajo de Broadway

En mi viejo semental Leroy

Y las chicas dicen

[Salva un caballo, monta un vaquero

Todos dicen

Salva un caballo, monta un vaquero] (7659194)

[Hablado:]

Soy un criado a fondo

Eso es lo que ella dijo

En la parte de atrás de mi camioneta

Mientras me llenaba de espuma

En alguna carretera secundaria

Estábamos volando alto

Bien como el vino, pasándonos un gran y rico tiempo

Y estaba yendo, casi tan lejos como ella me dejó ir

Pero su evaluación

De mi reputación de vaquero

Me hizo rogar por la salvación

Toda la noche

Así que la saqué ranas giggin

Le presenté a mi viejo perro pájaro

Y le canté todas las canciones de Wilie Nelson que pude pensar

E hicimos el amor

Y ensillé mi caballo

Y cabalgo hacia la ciudad

Hago mucho ruido

Porque las chicas

Son tan bonitos

Cabalgando arriba y abajo de Broadway

En mi viejo semental Leroy

Y las chicas dicen

Salva un caballo, monta un vaquero

Todos dicen

Salva un caballo, monta un vaquero

¿Qué? ¿Qué?

Salva un caballo, monta un vaquero

Todos dicen

Salva un caballo, monta un vaquero

Credits Name
Writers: John Rich & Big Kenny
Artists: Big and Rich
Producers: Paul Worley, John Rich & 1 more
Released: April 19, 2004

wirtztragen.blogspot.com

Source: https://www.pocketlyrics.com/2021/10/save-a-horse-ride-a-cowboy-lyrics.html

0 Response to "Feed a Horse Ride a Cowboy"

Post a Comment

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel